sábado, 22 de octubre de 2011

VILABERTRAN-PERALADA-GARRIGUELLA-VILABERTRAN

Bon dia:

Avui al matí cap a les 9h. hem sortit en Marià en Xavi Serra i jo (jordi puig) de Vilabertran direcció a Perelada un vegada hem arribat em passat per el cami paral-lel al golf fins arribar a un trencant que ens havia comentat en Joan Bigas i hem anat cap a la dreta hem trencat cap a baix fins trobar-nos una porta i hem passat per l´esquerra que hi havia un corriol tot seguit com ens hem trobat un camp amb una barraca on hi havia un matrimoni que els hem preguntat si anavem bé per anar a Garriguella i ens han dit que no , que teniem que recular i passar per un camí cap amunt fins arribar al golf i seguir-lo aixi ho hem fet i hem arribat fins a la carretera i hem continuat fins a Garriguella a esmorzar.

Allà ens hem trobat amb en Joan Bigas  i hem esmorzat , quant hem acabat en Joan ens ha indicat un cami passat el restaurant de la perdiu i així ho hem fet hem passat per un camí i hem arribat a un trencant i no sabiem si anar cap a la dreta o l´esquerra hem tirat cap ala dreta i a 50 metres ens hem trobat un rierol que fotia una peste a fems amb la qual cosa hem optat per recolar i anar cap a l´esquerra.

Al cap de uns 3 km. hem baixat per un camí fins a baix i tot seguit una pujada que desde l´altre costat semblava mes forta pero que al final no ho era tant, tot seguit hem trobat el golf i hem seguit fins a perelada allí hem pasat per davant d´un bar de degustacio de vins i caves i a n´en xavi li ha vingut sed hi ens hi em quedat a fer unes coca coles i una copa de cava , quant hem acabat hem anat cap a Vilabertran hi hem acabat